Групама откри първия си офис в София
Новият офис на „Групама“ се намира на кръстовището на бул. "България" и бул. "Гоце Делчев" в столицата. До края на годината компанията планира да отвори общо 9 търговски офиса у нас в следните градове: Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора, Русе, Плевен, Велико Търново и Благоевград.
Френската застрахователна компания е със 100-годишна история от създаването си до днес, насочена към непрекъснато развитие и адаптация към нововъзникващите икономически предизвикателства, както и към променящите се нужди на своите членове.
В същото време, компанията остава лоялна към своето начало в исторически план и като кооперативен застраховател.
За да изпълнява своята стратегия, „Групама” инвестира преди всичко в човешкия си капитал, като разработва и прилага политика за човешките ресурси, въз основа на ангажираността на служителите и социална отговорност.
В компанията работят общо 35 000 служители, от които 27 000 във Франция, и 8 000 служители в цял свят.
Историята на “Групама“ в България започва през 2008 година, когато Groupama S.A. придобива 100% от дружеството ДСК Гаранция и става негов едноличен собственик.
Двете компании, опериращи на българския пазар – „Групама Застраховане” и „Групама Животозастраховане”, са ексклузивен партньор на Банка ДСК чрез дългосрочно споразумение за продажба на банково застрахователни продукти.
Бъдещата мисия на „Групама“ в България включва амбициозно присъствие на пазара на автомобилното застраховане и политика, съобразена със социално отговорните ценности и ръководните принципи на компанията: достъпност, отговорност и солидарност.
До края на годината „Групама“ ще продължи да развива съществуващите и нови продукти, обърнати към нуждите на клиентите, ще продължи д а развива и активното партньорство с ДСК и развитието на собствена си мрежа в България.
Сред основните акценти в услугите на „Групама“ за българските граждани са достъпните цени на застраховките на автомобили от нисък и среден клас, важно предимство сред предложенията от другите застрахователни компании в този сегмент на българския пазар.