Любимите марки на жените
Тези десет марки имат лоялна клиентска маса сред дамите (и не само). Те се асоциират с качество, стил и висока класа.
Виж още: Топ 10 модела на Christian Louboutin
Вижте кои са компаниите с най-лоялни фенки сред жените:
10. Nike
Когато става въпрос за спорт, дамите предпочитат да бъдат видени в екип на Nike.
Компанията е основана през 1964 година и е базирана в Орегон.
Името идва от гръцката богиня Нике.
През 2013 година компанията има 25.3 млрд. долара приходи.
Компанията спонсорира някои от най-известните спортисти в света. На снимката е спонсорираната от тях олимпийска шампионка в леката атлетика Алисън Филикс.
9. Louis Vuitton
Основана е през 1984 година и първоначално прави куфари.
През 2012 година има приходи в размер на 4.36 млрд. долара.
Има магазини в цял свят, а чантите им се носят от най-известните дами в Холивуд.
8: Marc Jacobs
Марк Джейкъбс основава компанията си през 1987 година.
Преди това той е бил директор в Louis Vuitton в продължение на 16 години.
Днес има 285 магазина в 60 държави по света.
7. Forever 21
Историята на тази марка започва през 1984 година.
За 2012 година компанията има приходи в размер на 3.4 млрд. долара. Има 480 магазина в различни локации по света.
6. Urban Outfitters
В началото компанията продава мебели в Пенсилвания. Първият магазин отваря през 1972 година.
Днес има 401 магазини в целия свят.
5. MAC Cosmetics
Компанията е основана през 1984 година в Канада, но по-късно се мести в Ню Йорк.
4. Chanel
Коко Шанел основава легендарната компания през 1909 година. През 2012 година отчитат приходи в размер на 8.6 млрд. долара.
Днес имат 310 магазина на четири континента.
3. H&M
Hennes & Mauritz е основана през 1946 година.
За 2012 година приходите й са в размер на 21.25 млрд. долара.
Предлага стилно облекло, както и аксесоари бельо на разумни цени.
Днес H&M е втората най-голяма верига дрехи в света след ZARA.
Тя има 2 629 магазина в 53 държави.
2. PINK Victoria’s Secret
Компанията е основана през 1977 година. За 2012 година отчита приходи в размер на 6.12 млрд. долара.
Линията Pink стартира през 2002 година и таргетира млади момичета.
1. Sephora
Френската компания е основана през 1970 година.
За 2012 година приходите й са в размер на 2.64 млрд. долара.
Тя е собственост на Louis Vuitton Moet Hennessey.
Днес контролира 1 300 магазина в 27 държави.