Новата рекламна агенция на Мтел е The Smarts. Тя ще поеме управлението на рекламните активности на марката от 1 юли. Компанията ще обслужва телекома в следващата една година.

Конкурсът за избор на рекламна агенция стартира през май и в него участваха шест рекламни агенции. Доброто познаване на телекомуникационния пазар и креативността на идеите, както и стратегическото мислене бяха основен фактор при избора на агенция.

Агенцията, която досега обслужваше телекома, е DM&B София (Demner, Merlicek & Bergmann). За дългите години съвместна работа агенцията осъществи някои от най-големите и успешни рекламни кампании на Мтел.

С тяхна помощ компанията наложи бранда Мтел като една от най-силните марки на българския пазар.

The Smarts е независима рекламна агенция, създадена през 2008 година. Тя предлага на клиентите си пълно рекламно обслужване и стратегически консултации в сферата на маркетинга.

През шестте години на съществуването си тя привлече като клиенти както едни от най-големите рекламодатели в страната, така и малки и средни компании, стремящи се да се отличат сред останалите със своята комуникация.