Италианският производител на луксозни спортни автомобили Maserati ще удвои броя на дилърите си до около 500 до 2015 г., за да запази търсенето на своите луксозни модели Ghibli и Quattroporte.

“Ръстът трябва да се поддържа,” е заявил главният изпълнителен директор на Maserati Харалд Вестер в интервю за Bloomberg. Марката е имала 250 дилъра през 2011 г.

Fiat SpA инвестира в Maserati като част от плана за увеличаване на световните продажби на италианската луксозна марка, за да бъде сложен край на загубите в Европа.

Производителят се цели в увеличаването на продажбите на Maserati близо пет пъти до 75 000 автомобила през 2018 г. Марката вече е на път да изравни до края на юни продажбите за цялата 2013 в размер на 15 400 автомобила, според Вестер.

Maserati също така планира да увеличи повече от три пъти приходите си до 6 млрд. евро (8.2 млрд. долара) през 2018 г. с представянето на нови модели, между които и първия в историята си SUV модел, както и спортния автомобил Alfieri.

Най-евтиният модел на марката в момента е струващият 66 900 долара Ghibli. С цени на тези нива маржът на печалба трябва да е “двуцифрен,” е заявил Вестер.

Вижте още: Тази кола представлява бъдещето на Maserati

Италианският автопроизводител обмисля увеличение на производството с около 20%, за да задоволява търсенето, според хора, близки до компанията.

Увеличението на производството, в това число прехвърлянето на 500 служители в завода на Maserati от други заводи на Fiat, беше отложено временно заради спор около трудовите договори. Това може да попречи на способността на марката да поддържа настоящото ниво на растеж в Азия.

“Китай и Азиатско-тихоокеанският регион са вторият най-голям гравитационен център за нашия бизнес” след САЩ, казва Вестер. “В последните няколко години продавахме по 800 коли на тези пазари за година. Сега продаваме това количество за месец.”