„Разбира се, че има достатъчно пари. Затова съществуват застрахователите – да трупат резерви и в такива тежки моменти да възстановят щетите на своите клиенти.”, успокои от ефира на Нова телевизия председателят на УС на едно от застрахователните дружества - Пламен Ялъмов.

„Щетите не са толкова големи, въпросът е да обслужим бързо клиентите”, допълни той.

„Почти всички застрахователи направихме една организация след градушката – удължихме срока за завеждане на щети от 7 на до 30 дни, за да могат хората да дойдат спокойно и да заведат щетата и да пратим в колата в сервиз, за да се оправи”, допълни Ялъмов и обясни, че застрахователите отчитат сериозността на ситуацията и че ще направят всичко възможно за своите клиенти.

По думите на Пламен Ялъмов, някои компании предлагат възможността на своите клиенти да заведат щетите по телефон.

Пред застрахователните пунктове за огледи се извиха големи опашки, някои от хората обясниха, че чакат от полунощ. Застрахователите обаче съветват, преди да се наредите, да прочетете внимателно договора си, за да проверите дали той покрива тази щета.