10 модни марки, които вече никой не харесва
През юни стана ясно, че Juicy Couture официално затварят врати и велурените им анцузи вече ще се продават в универсалните магазини като Kohl’s, Target и J.C. Penney.
Някога тези анцузи бяха много модерни, с тях редовно ходеше Парис Хилтън.
Това не е единствената модна марка, която пада от пиедестала.
Виж още: 10 незабравими момента в историята на модата
Вижте 10 луксозни марки,които вече никой не иска:
10. Juicy Couture
През 2000 година всички звезди, начело с Парис Хилтън носеха велурените анцузи с лигави надписи на марката.
Компанията дори имаше свой бутик на Rodeo Drive и Madison Avenue в Лос Анджелис. Продаваха се и в луксозни магазини като Neiman Marcus и Saks Fifth Avenue. В момента компанията затваря всичките си магазини. Те възнамеряват да променят продукта си и да отворят наново с нова концепция.
9. Izod
Може да бъркате тази марка с Lacoste.
Тя продава поло блузи и мъжки ризи с цена под 30 долара.
Lacoste е луксозният вариант като нейните блузи са с цена над 200 долара. Разликата? Малко лого на крокодил на гърдите.
8. Rock & Republic
Компанията е основана през 2002 година. Тя стана много популярна, когато си сътрудничеше с Виктория Бекъм за дънкитe VB Rocks.
Чарлийз Терон и Моли Симс бяха фенки на марката. Техните дънки се продаваха на цени, започващи от 300 долара. Може би марката се разрастваше прекалено бързо,защото през 2011 година обявиха фалит. Те бяха продадени на Kohl’s, която в момента продава дънките им за по-малко от една трета от предишната им цена.
7. Pierre Cardin
Модната къща е основана през 1950 година в Париж.
Името на Cardin може да видите на над 800 продукта – дрехи, парфюм, шоколад и дори радиатори, сардини, цигари и кофи за лед.
6. Zac Posen
Всеки опит на марката да се отклони от луксозната си линия се е провалял.
Неговата линия с по-евтини цени Z Spoke издържа само три години. През 2010 година имаше неуспешно сътрудничество с Target.
В момента той прави четвърти опит с марката сватбени рокли Truly на цена между 850 и 1350 долара. Може би четвъртият опит ще бъде успешен.
5. Isabel Toledo
Тя е известна като дизайнерката на роклята, която Мишел Обама носеше на встъпването в длъжност на Барак Обама.
Днес обаче дрехите й се продават в доста непретенциозни магазини като Payless Shoe Source и Lane Bryant.
През 2013 година тя стана първата дизайнерка, която си партнираше с магазин за дрехи за по-пълни дами.
Новата й колекция е с цени 38 – 179 долара.
4. Neiman Marcus
Последната колекция на марката беше на разпродажба само три седмици, след представянето й. Колко по-красноречиво може да бъде.
3. Ed Hardy
Дон Ед Харди е татуист и художник. През 2004 година Christian Audiger, бивш главен дизайнер на Von Dutch, взе лиценз за линия дрехи с дизайн на рисунки на Харди.
Пазарът бързо се наводни с негови дизайни. Тя бяха навсякъде и по всякакви боклуци – запалки, презервативи, ароматизатори за кола и др.
2. Isaac Mizrahi
През 90-те години дизайнерът бе любимец на звезди като Никол Кидмън, Сара Джесика Паркър, Натали Портмън и др.
През 1995 година въведе линия с по-ниски цени – между 275 и 850 долара, но тя не издържа дълго и през 1997 година бе затворена. През 2009 година пусна нова колекция Liz Claiborne, която се провали. Марката не е фалирала и все още се продава сравнително добре, но дните й на елитна марка са отминали.
1. Liz Lange
Върхът на кариерата и беше през 1999 година. Лиз Ланг е бивш автор във Vogue. Цените варираха от 200 долара за риза до 400 долара за кашмирен пуловер.
Тя вече не е луксозен дизайнер, но притежава една от най-известните марки за дрехи за бременни жени.