Проектирането на логото на дадена компания може да й донесе много похвали или критики.

Когато Мариса Майер представи най-новото лого на Yahoo, например, интернет изригна и го обяви за "скучно." В блога Tumblr бяха създадени специални страници за проектиране на по-добри варианти.

Преди няколко седмици Airbnb представи ново лого, а технологичните издания му се присмяха и обявиха, че прилича на женски гениталии.

Вижте някои от най-лошите и дискусионни лога в технологичния сектор, подбрани от Business Insider.

Приложението Yo дори няма лого. Иконата му е просто един лилав правоъгълник. Apple първоначално отказва на Yo достъп до App Store.

Приложението Highlight представи 3-D лого, което пресата обяви за „опасен” причинител на главоболие. В момента логото е само в един цвят.

Вижте още: Най-ужасните лога на компании

Stripe (ивица, райе на англ. език ) е компания за разплащания, но в логото й няма нищо подобно, което е малко странно.

Новото лого на Airbnb изглежда като женски гениталии, пропищя интернет.

Логото на Uber със сигурност е буквата U. То обаче се предполага, че трябва да е и черна кола. Защо тогава в горната част на буквата U има двe неща, които сочат навътре?

Логата на Path и Pinterest изглеждат като логото на бейзболния отбор Филаделфия Филис.

Навигационното приложение Waze има сладко, но объркващо лого. Това кола ли е или балонче за съобщение?

Вижте още: Как компаниите ни манипулират с цвета на логото си?

Редизайнът на логото на Yahoo предизвика доста шум. Новото лого бе наречено "грозно" и "скучно" от технологичната преса, а най-различни дизайнери даваха свои предложения в Tumblr, които според тях са по-добри.

Новото лого на Foursquare трябва да изглежда като показалец на карта и емблема на супер герой, но много хора не го харесват.

Бонус: Ресторант DirtyBird има лого, което се радва на сериозна популярност в Twitter защото има фалически вид. От ресторанта твърдят, че това просто е един хитър начин да се комбинират буквите "d" и "b" така че да приличат на петел.