Известният рисков капиталист Питър Тийл си има собствено мнение за технологичния бизнес и модата.

В новата си книга той разкрива политиката на неговия фонд по отношение костюмите. Тя е никога да не се инвестира в компания, чиито главен изпълнителен директор носи костюм, информира The Economist.

Тийл е един от първите акционери в много успешни новосъздадени компании, в това число Facebook, Yelp и LinkedIn и казва, че неговата политика по отношение на костюмите му е спестила това да прави лоши залози на хитри бизнесмени, които се опитват да компенсират слабите си продукти с официално облекло.

"Може би така или иначе щяхме да избегнем тези лоши инвестиции, ако бяхме отделили време да оценим подробно технологиите на всяка компания," казва Тийл в книгата си. "Политиката на екипа никога да не инвестираме в технологични шефове, които носят костюми, обаче ни доведе до истината много по-бързо."

Благодарение на културата в стартъп сектора, "хлапето със суичъра" се превръща в златен стандарт за лидерство, особено когато става въпрос за набиране на финансиране.

Миналата седмица Wired писа за няколко жени, които се сблъскали с проблеми при набирането на средства за компаниите си. Едната от тях била посъветвана "да си наеме млад мъж със суичър."