Носени от знаменитости като Джъстин Бийбър, Шон Коумс и Кание Уест, ръчно изработените кецове на Buscemi на цена от 865 долара са едни от най-търсените.

Те обаче се продават на много малко места.

В интервю за CNBC съоснователят на Buscemi Джон Бюшеми заяви, че на него точно така му харесва.

"Мисля, че магическата комбинация, която имаме в Buscemi е: Ние произвеждаме обувки в Чивитанова, Италия с много, много високо качество, но в много малки количества. Имаме само по няколко магазина във всяка страна и това е нашия план – ограничени количества на много високо качество."

Компанията стартира със 100 000 долара, които използва, за да си направи уебсайт и да произведе 600 чифта, които се разпродават за дни, според Wall Street Journal. През януари тя пуска допълнителни 4 000 чифта

"Това, което ни харесва да правим е да произвеждаме точно толкова, колкото да влезем на пазара и да поддържаме фактора на дефицита," споделя Бюшеми пред CNBC. "Изграждаме марка. Искаме да се задържим на пазара."

Марката е доста популярна в социалните медии, тъй като най-различни знаменитости пускат снимки на своите кецове.

Рапърът Шон „Диди” Коумс подразни своите 9.9 милиона последователи в Twitter със снимка на своите кецове в шоколадов цвят, които имат ключалки, позлатени с 18-каратово злато и катинарче към тях.



Когато по звездата Джъстин Бийбър споделя снимка от посещението си в офиса на компанията, марката се сдобива с 30 000 нови последователи в Instagram за около 24 часа.

Обувките генерират по-голяма част от приходите на компанията, но от Buscemi пускат шапки и други аксесоари за есента.