Днес, 23 септември 2014 г., официално стартира тазгодишният конкурс „Най-добра българска фирма на годината“. За трета поредна година инициативата на Fibank (Първа инвестиционна банка) ще отличи успешните български компании, които са постигнали високи резултати през изминалата година.

В миналогодишното издание на конкурса участваха повече от 100 български фирми от различни сектори на икономиката. Награди бяха присъдени в три отделни категории – „Микро и малки фирми“, „Средни и големи фирми“ и „Награда на публиката“.

Печелившите бяха избрани според подадените от тях финансови и други параметри, като важен компонент от общата оценка беше корпоративната социална отговорност на компанията.

„Тази година въвеждаме нова категория „Внедряване на иновации“, в която ще бъдат отличени компаниите с опит в разработването и внедряването на иновативни продукти и услуги.

Тази категория е важна, защото показва добрите практики, които водят до успешна реализация на пазара и повишаване на конкурентоспособността на фирмата“, каза Васил Христов – изпълнителен директор на Fibank (Първа инвестиционна банка).

В третото издание на конкурса остават задължителни условията кандидатите да имат български капитал, български мениджмънт и да представляват българска марка.

Всички фирми, които отговарят на тези условия, могат да участват до 31-ви октомври 2014 г. включително чрез попълване на специална онлайн форма за регистрация на сайта на конкурса - www.naidobrafirma.bg

Техните кандидатури ще бъдат оценявани от жури в състав:

Венелина Гочева – управител на „Медийна група България Холдинг”;
Светла Костадинова – изпълнителен директор на Института за пазарна икономика;
Емил Хърсев – икономически анализатор, финансист и преподавател по банково дело в УНСС;
Йордан Матеев – икономически журналист и главен редактор на списание „Forbes България”;
Кънчо Стойчев – съосновател на ББСС „Галъп интернешънъл“;
Лъчезар Богданов – икономически анализатор, управляващ партньор в „Индъстри уоч“;
Васил Христов – Член на Управителния съвет и Изпълнителен директор на Fibank.

Оценката на публиката също е важна и затова всеки желаещ може да гласува за своята любима компанията в категорията „Награда на публиката“ на сайта на конкурса www.naidobrafirma.bg .