13 креативни реклами на презервативи
Рекламите на презервативи трябва да бъдат доста креативни. Те са свързани със секс, а няма как това да бъде показано директно. Маркетинг специалистите обаче знаят как да намекнат за това по много оригинален начин.
Вижте 13 от най-интересните реклами на презервативи:
Durex рекламират XL и XXL презервативите си така:
PlaySafe Condoms рекламират продукта си със слогана: „Пасва на всяка глава“.
Реклама на презервативи с оребряване
Това е реклама на Elasun по време на Олимпийските игри в Пекин. Показва някои видове спорт.
Durex ви приканва да сравните цените на кутийка презервативи с тази на това, което ще купувате, ако имате деца.
Аржентинският дизайнер Гилермо Вега е създал тази серия за Tulipa, която показва скелетите на хора, докато правят секс.
Тази реклама на Durex от 2008 година е носител на награда за иновативна реклама.
Още от Durex:
Рекламата „Забавлението сега, децата по-късно“. Рекламата е носител на награда от Cannes Lions през 2007 година.
Johnson & Johnson поставиха тази реклама в Бразилия по подовете на тоалетните. Рекламират презервативите Jontex със слогана „Никога не знаете кога ще ви потрябват“.
TBWA Paris са създатели на тази реклама за презервативи Hansaplast.
Кампанията Horny Durex balloons беше доста успешна.
Jontex Condoms се рекламират с тези чадъри, които предпазват и „двама ви“.