Lego разкрива голямата разлика между родителите в САЩ и Европа
Само преди десетилетие Lego бе на ръба на фалита.
Компанията се сблъска с нарастващата конкуренция от страна на интернет и видео игрите, пише Джонатан Ринген от Fast Company.
Компанията обаче успява да реорганизира бизнеса си като проучва щателно клиентите си в своята "Лаборатория на бъдещето", ръководена от научни работници.
Те откриват голяма разлика между американските и европейските родители, според Ринген.
"Американските родители не харесват игри, в които те трябва да се намесват и да помагат много на децата. Те искат децата им да могат да си играят сами," споделя ръководителката на „Лабораторията на бъдещето“ Ан Флемерт-Йенсен.
В същото време европейците са по-склонни да участват в игрите на децата си.
"Виждаме, че при европейските родители е съвсем нормално да седнеш на пода и да прекарваш време с децата си," казва тя.
На въпрос дали е възможно американските родители да искат децата им да бъдат по-независими, тя отговаря "това е една от многото възможни интерпретации."
Тези открития влияят на асортимента, който Lego предлага в САЩ и в Европа. Американските конструктори Lego са теоретично не са толкова сложни, защото децата вероятно трябва да ги сглобяват сами.
Прозрението на Lego за американските родители може и да е неблагоприятно, но е напълно логично.
При европейците има склонност към по-голям преход от дете към възрастен, като много хора продължават да живеят с родителите и след 25-тата си година.