Най-новият смартфон на канадския производител на смартфони BlackBerry се отличава от останалите на пазара с това, че е по дизайн на Porsche, както и с цената си – струва близо 2 000 долара.

Какво обаче ще получат потребителите срещу 2000 долара, освен не особено популярната операционна система на компанията и отличителния знак на смартфона, който го прави разпознаваем?

Виж още: BlackBerry и Porsche пуснаха нов телефон, няма опашки

Моделът BlackBerry P 9983 е покрит ръчно с кожа и е с бутони, „подобни на стъкло“. Цената му е 1 950 долара.

Той се отличава с 3.1-инчов дисплей, което е относително малък в съвременния свят и далеч под 4.5-те инча на модела на компанията Passport (който, освен всичко друго, е над три пъти по-евтин).

Вътрешната му памет е 64 GB, а оперативната – 2 гигабайта, или с 50% по-малко, в сравнение с тази на модела Passport.

Особено разочароваща при смартфона е неговата батерия. За да се вмести в дизайна на устройството, тя е с 64% по-малка от тази на споменавания вече няколко пъти модел Passport.

Разбира се, срещу подобна цена купувачите на устройството явно няма да наблягат толкова на техническите характеристики, колкото на разпознаваемостта на модела.

Това е третото съвместно устройство на BlackBerry и Porsche Design. Предишните два модела бяха с подобна цена.