Ръст в клиентите на мобилен броудбанд отчита Мтел
30.6% е ръстът на потребителите на мобилен широколентов интернет на Мтел за първото тримесечие на 2015 г. спрямо същия период на 2014 г. Това сочат данните от финансовите резултати на Telekom Austria Group за първата четвърт на тази година.
В рамките на първото тримесечие на 2015 г. увеличение се наблюдава и при мобилната клиентска база на Мтел, като тя нараства с 4.9% до 4.3 милиона клиенти, сравнено със същия период на 2014 г. Това се дължи основно на успешната стратегия за управление на продажбите, която телекомът прилага.
26% е увеличението при тв абонатите на Мтел за разглеждания период, което е резултат основно от предлагането и на сателитна телевизия. Пазарният дял на Мтел е 39.2% спрямо 38.5% през първата четвърт на 2014 г.
Докато приходите на Мтел през разглеждания период намаляват с 4.1% до 87.5 милиона евро, а сравнимата EBITDA с 6.2% до 34.8 милиона, оперативните резултати (EBIT) показват увеличение от 2.4% до 14.4 милиона евро. 5.5 евро е средният месечен приход от абонат (ARPU) през разглеждания период.
„В момента оптимизираме нашия бизнес, затова всеки цент е от значение за нас. Целта ни е да модернизираме Telekom Austria Group и да се върнем към растеж. Тези общи усилия са видни в добрата ни нетна печалба от 92.7 млн. евро.
В същото време продължаваме да предлагаме на клиентите си най-доброто възможно качество като инфраструктура на мрежата, продукти и услуги. Чрез инвестиране в разгръщането на мрежа за широколентов интернет ние създаваме базата, от която да можем да предлагаме на потребителите дори още по-добри продукти в бъдеще“, каза Ханес Аметсрайтер, главен изпълнителен директор на Telekom Austria Group и A1.