Мтел спечели четири награди от PR Приз 2015
Три първи и едно второ място спечелиха проектите, с които Мтел участва в конкурса на Българското дружество за връзки с обществеността – „PR Приз 2015“. Наградите бяха връчени на церемония вчера вечерта. С първо място бяха отличени „Вечеря на тъмно“, партито „Mtalent“ и онлайн кампанията „Мтел талант“. Второто място е за церемонията на Mtel Media Masters.
„Вечеря на тъмно“ беше организирана като част от дългогодишната програма на Мтел за подпомагане на училището за кучета-водачи на фондация „Очи на четири лапи“. По време на вечерята близо 100 души се храниха в пълен мрак в компанията на кучета-водачи в опит да се поставят поне за малко на мястото на незрящите.
Проектът спечели първо място в най-оспорваната категория – „CSR проект в бизнес сектора“. За да приеме наградата, с представителите на Мтел на сцената се качи Леда – куче. Тя завършва обучението си и скоро ще бъде водач на бъдещия си стопанин.
Коледното парти за служителите на компанията „Mtalent” оглави класацията в категорията „PR проект за вътрешни комуникации“.
Журито на „PR Приз 2015“ даде високата си оценка за идеята „звезди“ на партито да бъдат служителите на Мтел. Най-талантливите от тях се качиха на сцената на коледното парти след оспорван кастинг, в който талантът им беше оценяван от жури от знаменитости.
Проектът „Мтел талант“ победи в категорията „Онлайн кампания или проект“. Като част от него в онлайн платформата на Мтел loop се водиха ожесточени виртуални „битки“ между феновете на Иван Тишев от „Революция Z“ и Били Хлапето, както и между тези на Софийската математическа гимназия и Английската гимназия в Бургас.
Младежите буквално „превъртяха“ интернет, а Софийската математическа гимназия си спечели финансиране, за да участва в състезание в Харвард.
Церемонията по връчването на наградите в журналистическия конкурс „Mtel Media Masters 2014 – Човекът е изчезващ вид“ остана на второ място между специалните събития на миналата година. Тя събра над 350 гости и се превърна в едно от най-значимите медийни събития за 2014 г. Негов специален гост беше неврологът от Оксфорд баронеса Сюзън Грийнфийлд.
Всички отличени проекти са реализирани с професионалната помощ на All Channels Communication Group.