След 20-годишно отсъствие, миналата година Alfa Romeo се завърна на щатския пазар с малкия спортен автомобил 4C. Сега легендарната италианска марка е готова да предложи нещо по-масово с модела от 2016 г. Alfa Romeo Giulia.

Това е важен автомобил за Fiat Chrysler Automobiles (FCA) - компанията майка на Alfa Romeo, тъй като тя има нужда да се намеси на щатския пазар за луксозни автомобили.

С този автомобил, който се доближава до размерите на BMW 3-а серия, може да се сложи началото на възраждането на култовата марка в САЩ.

На пръв поглед може да се види, че от FCA са отделили много време и усилия на новата Giulia.

Моделът ще има няколко версии, но най-луксозният Quadrifoglio наскоро бе представен в Италия.

Сърцето на Giulia Quadrifoglio е вдъхновен от Ferrari V6 турбодвигател с 510 конски сили. Това означава, че новата Alfa ускорява от 0 до 100 км/ч само за 3.9 секунди, като по този показател може да се конкурира с BMW, въпреки че немският автомобил го прави с доста по-малко конски сили.

Giulia използва изцяло нова платформа със задно предаване, която ще бъде използвана и при други нови автомобили.

В типичния стил за Alfa Romeo новата Giulia е стилна и крещяща, но с доза немска практичност. Предната й решетка е запазената марка на Alfa, но останалата част от колата прилича повече на мускулест американски автомобил.

От Alfa Romeo и FCA все още не са обявили цените на новата Giulia, както и кога точно ще започнат продажбите в САЩ.