Lamborghini Huracan с компресор
Има два начина за драстично повишаване на мощността на един автомобил: турбо и компресор. Днес със сигурност можем да кажем, че това е ерата на турбото, защото почти всеки производител е забелязал, че малкият двигател с турбо може да се превърне в истинска ракета.
И докато всеки силов тунинг се изразява в поставянето на битурбо система, инженерите от VF са повтаряли многократно, че това е по-слабата система.
Те винаги са били почитатели на компресорите и сред автомобилните си предложения са готови да добавят повече еднорози със засмукването на свеж въздух.
Това са и хората, които за първи път поставят компресори Eaton TVS2300 с налягане от 7.5 psi. Към него се поставя и алуминиев всмукателен колектор, подобряване на ECU-то и допълнителна двойна въздушна/водна охладителна система.