Софарма Трейдинг придоби farma.bg
Дъщерното дружество на "Софарма Трейдинг" АД - „Софармаси" ЕООД, обяви придобиването на „Фарма Онлайн" ЕООД, което е оторизиран онлайн търговец на дребно на всички продукти, предлагани в сайта www.farma.bg.
Онлайн аптеката е партньорски проект на „Софарма Трейдинг" АД и Спортал Медия Груп, който стартира преди 2 години и който цели да обедини експертността на двете компании съответно във фармацевтичния бранш и интернет медийния сектор.
В резултат, Farma.bg официално започва дейността си преди малко повече от година и много бързо се налага като един от основните лидери в сегмента, където печели популярност сред българските потребители, пазаруващи в интернет лекарствени средства без рецепта, козметика, витамини, хранителни добавки и други продукти за здраве и красота.
Доказателство за успеха на платформата е фактът, че Farma.bg се ползва от над 330 000 потребители месечно и предлага иновативни за пазара услуги и функционалности.
Основните предимства на онлайн аптеката са обширното портфолио от над 6500 продукта налични на склад, бърза доставка до 24 часа, атрактивни цени и промоционални предложения, както и уникалната за българския пазар консултация в реално време с квалифициран магистър-фармацевт.
„Софармаси" ЕООД, от своя страна, е проект на „Софарма Трейдинг" АД, стартирал в средата на настоящата година, надграждащ стратегията на компанията за диверсификация на дейността й в различни пазарни сегменти. „Софармаси " ЕООД предоставя ритейл услуги към крайни потребители, оперирайки аптеки под марката SOpharmacy.
Концепцията на новите аптеки е разработена с помощта на международни експерти, като предлага съвременен подход в обслужването на здравните потребности на българските пациенти. Сред иновативните за местния пазар практики в SOpharmacy са предоставянето на индивидуална здравна консултация от фармацевтите и откритата среда, улесняваща максимално ориентацията и търсенето на пациентите .
Придобиването на Farma.bg е част от стратегията и дългосрочната визия на „Софарма Трейдинг" АД за развитие на ритейл дейността на компанията в България, като плановете за развитие в близко бъдеще целят онлайн потребителите да имат достъп до някои от най-атрактивните преимущества на концепцията SOpharmacy.