Playboy навлезе в нов период от развитието си, след като днес на пазара се появи първият брой на списанието без напълно разголени снимки на жени.

Това е една от промените, с които се цели увеличаване тиража на списанието, както и достигане до по-младото поколение.

Списанието ще бъде отпечатвано и на по-луксозна хартия, като от него оттук насетне ще отпаднат вицовете и карикатурите. Като изключим това, изглежда, че това си е старият Playboy, но без голите снимки.

Корицата на първия брой е със звездата в социалните медии Сара МакДаниел, като тя изглежда по-скоро като съобщение в Snapchat.

Главният изпълнителен директор на списанието Скот Фландърс споделя, че винаги е искал Playboy да изглежда по този начин. Според него в момента Playboy по-скоро е списание от категорията на Vanity Fair, отколкото GQ или Maxim.

Въпреки многобройните откази от абонаменти, след оповестяването на промените в политиката от списанието са позитивно настроени, тъй като по този начин се очаква да привлекат доста нови рекламодатели.

Така за първи път от 20 години насам реклама в Playboy ще направи автопроизводител от Детройт, като CNNMoney съобщава, че това е Dodge.

Вижте още: Топ 12 на порно звездите за 2016 г.