За богатите жени луксозните марки бельо, сред които Agent Provocateur и Bordelle, са се превърнали в нещо често използвано в спалнята.

Когато става въпрос за супербогатите обаче, при тях бельото не идва от магазин или от уебсайт. Вместо това самата компания идва при тях.

Luna Mae London се е превърнала в една от най-потайните марки, известни само на богатите. Изработените на ръка артикули на компанията са търсени от знаменитости и аристократи от Близкия Изток, Европа и Ню Йорк.

Те обаче не са никак евтини. Само за да изпробвате един сутиен на Luna Mae, трябва да сте препоръчани от друг ВИП. Одобрените клиенти обикновено трябва да чакат, докато производителят на бельо посети техния град.

След като това стане, марката насрочва среща с клиента в неговия дом или в хотелска стая. Там основателката на компанията Клаудия Ламбет отваря бутилка шампанско и предлага на клиента най-подходящите продукти. Според нея когато жените изпробват бельо у дома си, са склонни да избират по-предизвикателни неща.

Вижте още: Бихте ли платили 500 лв. за ролка тоалетна хартия?

Цените на сутиените на Luna Mae започват от 700 долара, в сравнение с около 100 долара в Agent Provocateur или Bordelle. Орнаментите от 18-каратово злато повишават цената на сутиените на Luna Mae до 2 300 долара.

Нощница на Luna Mae с бродерия по ръкавите, чието ушиване е отнело повече от 20 часа, се продава за 2 800 долара. Един от шедьоврите на Ламбет са дантелени бикини, в които е вплетено 18-каратово злато, а цената им е 9 000 долара.

Luna Mae произвежда само по 50 броя от всеки продукт, а за създаването на един моден артикул са необходими между 6 и 8 седмици. Всички продукти на Ламбет се правят на ръка в ателие в Англия, като за направата им се използват дантели и френска коприна.

"Ако носите нещо наистина красиво под дрехите си, това може да трансформира вашето самочувствие, начинът, по който се чувствате," казва Ламбет. "А ние искаме да накараме жената да се чувсттва възможно най-добре."

И разбира се, да похарчи възможно най-много.