Бизнесменът Леброн Джеймс в нова рекламна кампания за свой бранд
Веригата от заведения на Леброн Джеймс Blaze Pizza, предлагащи на клиентите си да направят своята пица на момента, цели да се превърне в 5-ата по големина в САЩ до 2017 г..
По този начин пред тях ще са единствено Pizza Hut, Domino’s, Little Caesars и Papa John’s. За 2015 г. Blaze Pizza обяви продажби в размер на 101 млн. долара, което е три пъти повече спрямо година по-рано.
Заведенията на компанията, в която Леброн е един от първоначалните инвеститори, вече са 105 спрямо едва 50 в края на 2014 г.
Вместо обаче да чака печалби от бизнес начинанието си, суперзвездата на Кливлънд засне рекламен клип, в който се появява в новия обект на компанията в Калифорния.
Вижте още: Как Леброн Джеймс печели милионите си
Джеймс се представя пред клиентите под името Рон и с шеговит тон помага за приготвянето на пиците.
Баскетболистът притежава правата за заведения на франчайз в Чикаго и Маями. По последни данни веригата вече има обекти в 25 американски щата, като предстои да бъдат открити в нови 10.
Всеки клиенти на Blaze Pizza може да направи своята пица, като избере съставките си от 7 сирена, 8 протеина, 20 зеленчука и три соса. Пицата ви се пече за около 3 минути, а цените варират от 5 до 10 долара.
През изминалата година Леброн Джеймс не поднови договора си с McDonald's, именно за да може да се съсредоточи върху развитието на своята инвестиция.