Tesla показва, че е компания от друга ера
Една от тайните зад успеха на компанията-производител на електрически автомобили Tesla е в нейния мениджмънт и откритост към потребителите и пазара.
Tesla осъзнава с пълна сила, че понякога индивидуалните усилия на една компания не са достатъчни, за да се достигне до някаква по-значима мисия и цел.
Поради тази причина тя е склонна да сподели с правителството и с останалите автомобилни производители данните от поведението на пътя от системите на автопилот от над 70 000 автомобила.
Целта е да се достигне по-бързо до така нареченото „ниво четири на автономност“, или стандарт, при който автономните автомобили да получат одобрението на правителството.
Ръководителят на щатската компания Илон Мъск потвърди готовността си да предостави данните от над 780 милиона мили, изминати от произведените от компанията му автомобили.
Това е повече, от което всеки друг производител на автомобили с някаква степен на автономност може да покаже.
И докато Tesla не коментира дали щатските регулатори са приели предложението й, от там продължават търпеливо да събират данни от поведението на автомобилите й на пътя, сигурни, че ще им послужат на по-късен етап.
„Смятаме, че на практика сме на по-малко от две години от пълна автономност на автомобилите, при която те ще са по-безопасни от хората“, коментира Мъск. „На регулаторите обаче ще им е нужна поне още една година, като времето, разбира се, до голяма степен ще зависи от това къде живеете“, допълва още Мъск.