Как Facebook ще се бори със Snapchat
Взаимоотношенията между Facebook и Snapchat датират отдавна. Социалната мрежа вече на няколко пъти се е опитвала да копира опции от по-младия си конкурент, който е добре извествен сред по-младото поколение.
Всъщност, през 2013 г. основателят на Facebook Марк Закърбърг дори предлага 3 млрд. долара, за да купи Snapchat, но получава отказ от Еван Спигел, който днес, освен че е един от най-младите милиардери в света, а отскоро е сгоден и за модела на Victoria's Secret Миранда Кер.
Вчера притежаваното от Facebook приложение Instagram пусна новата си опция, която е наречена Stories. Постовете на потребителите ще бъдат видими само за период от 24 часа след публикуването им, но много наподобяват основната функционалност на Snapchat. "Опцията е почти перфектно копие на Snapchat", пише The Verge.
Новата опция на Instagram цели да стимулира потребителите да публикуват повече снимки и клипове от всекидневието си.
Функционалността е налична от вчера за Android и iOS, като дължината на видеоклиповете за момента е ограничена до 10 секунди.
На всяка снимка или видео останалите потребители могат да реагират със съобщения.