Срещите са неизменна част от работния процес. Успешното им осъществяване обаче понякога е истинско предизвикателство.

За радост, съществуват няколко полезни приложения за бизнес срещи. Те обещават да направите тази важна част от работа си по-добре организирана.

Ето ги и тях:

Doodle

Изберете най-добрата дата и време за следващата среща с Doodle. Щом те са избрани, приложението ще създаде списък. Можете да поканите хората, които желаете да присъстват посредством WhatsApp, Hangouts, E-mail или Facebook Messenger.

Те също могат да ви отвърнат дали часът и датата ги устройва или не. Приложението позволява да преместите в графика срещата за друг път.

Google Calendar

Това приложение е най-очакваното в списъка. Щом изберете дата и час, не забравяйте да сложите напомняне в Google Calendar. Той ще се погрижи да сте осведомени, че ви предстои среща и че няма да закъснеете за нея.

Asana

Това приложение е задължително, когато искате да водите успешни срещи.

Можете да се регистрирате, да създадете група за срещата и да добавите присъстващите. Също така можете да посочите задачите, които ще отметнете по време на срещата, да проверявате обновления на проекти и т.н.

Освен това можете да разговярате с добавените хора в списъка на присъстващите.

Asana е полезна, когато искате да стимулирате екипа да работи по-лесно.

Trello

Това приложение предлага повече от просто организираност.

Можете да създадете различни „карти” или бележки със задачи чрез приложението. След това да ги споделите със своите колеги и дори да прикачите файлове от Google Drive или Dropbox, както и снимки и видеа.

По време на среща Trello може да бъде използвано като средство за проследяване на срещата и записване на нещата, които трябва да бъдат направени след нея.

С други думи, приложението представлява интерактивен списък от задачи, който може да споделите с колегите.

Todoist

Ако сте от феновете да списъците, това приложение е за вас. Можете да го синхронизирате с различни устройства, а това го превръща в отличен асистент.

Най-хубавото е, че можете да го използвате офлайн.

Подобно на Trello, имате възможност да споделяте списъците си с други хора. Приложението ви уведомява, когато някой от колегите ви коментира или прави промяна в списъка.

Evernote

И като стана дума за водене на бележки и коментари, не е възможно да пропуснете това приложение. По всяка вероятност вече го познавате. То позволява да водите бележки, да качвате снимки, видеа, аудио файлове и т.н., а след това да ги синхронизирате с различни устройства.

CamCard

Когато сте на среща, се запознавате с много хора и обменяте визитки. Това приложение ви спестява суетнята и носи със себе си цяла пачка визитни картички.

Можете да сканирате и да запазите визитката. Освен това и да я споделите с хората край вас.

И тук отново имате възможност да използвате натрупаните данни през други устройства.