Coca Cola е най-продаваният бранд за миналата година, разкрива проведено наскоро проучване на Kantar Worldpanel, цитирано от Business Insider. Проучването обхваща 15 000 бранда и ги класира спрямо търсенето в 44 страни, съставляващи 74% от населението на света. Вижте кои още влизат в топ 10 за миналата година.

Dove

На десето място намираме марката Dove, която e собственост на британско-холандския гигант за потребителски стоки Unilever. Dove се нарежда на трето място при козметичните брандове е и е измежду петте най-бързо растящи марки в Латинска Америка.

Knorr

Немският бранд за хранителни продукти и напитки Knorr е също притежаван от Unilever. Продуктите с марката Knorr са запазили своята популярност и през миналата година, показва проучването на Kantar.

Indomie

Брандът за оризови спагети (нудълс) е №1 в Индонезия, а през миналата година навлезе и на турския пазар. Продуктите с тази марка се предлагат и в Австралия, Сащ, Канада, както и в някои африкански страни. Брандът е собственост на Indofood.

Nescafe

Разтворимото кафе на Nestle остава популярно, но през миналата година марката е паднала с една позиция спрямо класацията за 2015 г.

Pepsi

Pepsi е основният конкурент на Coca Cola при безалкохолните напитки, но Египет е едно от малкото места, където този бранд е предпочитан пред „колата“, пише Business Insider.

Lays

На петата позиция се нарежда още един бранд, притежаван от PepsiCo. Според проучването през 2016 г. чипсовете Lays са разширили обхвата си с 25 млн. нови домакинства.

Maggi

Maggi е най-подваният бранд на Nestle за миналата година. Познаваме марката с нейните супи и сосове и бульони на прах, но тя включва и продукти като сапуни и нудълс.

Lifebuoy

През миналата година тази марка сапуни, притежавана от Unilever, оборудва пазарските колички в Индонезия и Обединените арабски емирства с дезинфектантни устройства и разработи система за мобилни телефони, напомняща на хората да измиват старателно своите ръце.

Colgate

Продуктите с марката Colgate вече присъстват в две трети от домовете по света, но през миналата година брандът разшири обхвата си с нови 40 млн. домакинства.

Coca Cola

Най-продаваният бранд за миналата година според Kantar е Coca Cola – напитката, която се настани трайно в съзнанието на хората, не и без помощта на вездесъщите червени хладилни витрини, които присъстват в повечето търговски обекти.