Мъжката библия Playboy отново връща на кориците си голите снимки. Изданието се отказа от тях в края на 2015 г., а първият брой без разголени жени излезе на 4 февруари 2016 г.

Новината обяви в Twitter синът на Хю Хефнър - 25-годишният Купър Хефнър, който е художествен директор на списанието.

В социалната мрежа той признава, че този ход е бил грешка, която сега Playboy ще поправи, връщайки идентичността си. Премахването на голите снимки беше една от промените, с които се целеше увеличение на продажбите на изданието.

Първият гол брой на Playboy ще излезе в Щатите още през март. Предстоят и други промени, като например завръщане на рубриките "Философията на "Playboy" и "Парти шеги", както и премахване на слогана "Забавление за мъже" от корицата.

Въпреки направените промени през миналата година, Playboy все още е на загуба. Според данни от началото на миналата година, мъжката библия е регистрирала сериозни загуби. Изпълнителният директор още през март заяви, че издателството, уебсайтът, лицензионните договори и други активи на известното мъжко списание ще бъдат предложени на пазара за 500 млн. долара.

Първият брой на Playboy - с Мерилин Монро на корицата, излиза през 1953 г. От него са продадени 53 991 копия. Най-добрият месец за списанието е ноември 1972 г., когато са продадени рекордните 7.16 милиона броя. От тогава нататък започва и спадът в продажбите. Днес те не надвишават 800 хиляди броя.