Кафене лепи епитети за клиент на касовата бележка, извинява се
Кафене в Северен Йоркшир публикува извинение към жена, която била определена като „особнячка“ на касова бележка миналата седмица, пише Daily Telegraph.
Жената била със съпруга си Стив Демпстър и 11-годишния им син, когато посетили Weetons Food Hall в Харогейт в понеделник за закуска. Демпстър разказа, че съпругата му поискала по-малък омлет за сина им, за да опита.
„Съпругата ми работеше в заведението и знае, че ако някой иска да поръча нещо извън менюто, трябва да напише специална бележка до готвача“, разказва Стив. „Мисля, че тя беше обслужена от мениджъра на кафенето, който обучаваше нов служител. Те написаха молбата и съпругата ми забеляза, че другият служител се подсмихва, така че поиска копие на касовата бележка“, допълва той.
Когато получили касовата бележка, жената видяла, че поръчката била въведена като „малко яйце и омлет Том за особнячката“. „Шокиращо е, че мениджърът на кафето смята, че могат да правят това пред очите на друг служител и да не си дадат сметка, че клиентът ще забележи“, възмущава се Демпстър.
„За съжаление, днес един от служителите ни се е държал изключително непрофесионално и ние безкрайно съжаляваме. Това не е високото ниво на обслужване, което знаем, че клиентите ни очакват от нас и което ние очакваме от служителите си“, съобщи генералният мениджър на Weetons Карън Шоу.
„Отправихме директно извинение на засегнатия клиент и ще разрешим проблема по вътрешен ред със замесените служители“, допълни тя.