Бутик за диаманти, за който се смята, че е „най-скъпият и изискан“ в Лондон, отвори врати в Найтсбридж.

Той разполага с площ от 278 кв. м. и в него ще се продават бижута на международната марка
Samer Halimeh NY. Строежът на магазина е продължил две години, а разходите са възлизали на близо 12 млн. евро. В него ще се продават диаманти на стойност милиони паунди.

Фасадата на магазина е изработена от „стомана и бетон“, а прозорците – от 30-милиметрово бронирано стъкло. Бижутата се намират зад стъклени, стоманени и мраморни витрини, осветени с
LED осветление.


На приземния и на първия етаж е показана колекцията от диамантени бижута, чиито цени варират от 5000 до милиони паунди, тъй като са изработени от редки диаманти, добити в мини в Южна Африка и саморъчно обработени в Ню Йорк.

Магазинът разполага също с подземие в стил Джеймс Бонд, където се намира една от най-големите колекции в Лондон от редки диаманти и скъпоценни камъни във всички цветове, включително бяло, жълто, розово и синьо.

Той е снабден със „съвършена система за сигурност, включително сензори за движенията, камери за наблюдение и инфрачервени лъчи“.

Марката Samer Halimeh NY е сред любимите на членовете на кралското семейство в Саудитска Арабия, Бруней и Абу Даби, както и на звезди като Елтън Джон и Наоми Кембъл. Специални гости могат да видят завършени бижута и да се насладят на питие и пура на терасата на стаята за ВИП клиенти.


Тя наела специалиста в осветлението Ласвит, който е отговарял за светлините на Олимпийски игри, операта в Дубай, Mandarin Oriental и хотелите Shangri-La. Спираловидното стълбище на магазина е създадено от стомана и извито стъкло, внесено от Германия.

Двата полилея – по един на всеки етаж, също са удивителни. Единият от тях е изработен от 600 чешки кристала, а полилеят на горния етаж се състои от 300 такива кристала.

Самер Халимех, създател и генерален директор на Samer Halimeh NY, заяви, че марката е избрала Лондон за основния си бутик, защото британската столица е хъб за купувачите на луксозни стоки от Европа, скандинавските страни, Русия, Близкия изток, Индия и Африка.

Централата на
Samer на Пето авеню в Ню Йорк отвори врати през 2000 г., а след това последваха бутиците в Рияд и Куала Лумпур през 2010 и 2014 г.

Купувачите на диамантени бижута обичат да се срещат с продавачите на бижута лично, да докосват и усащат всяко бижу. Купуването на луксозни бижута е много чувствено и емоционално преживяване. Искаме да имаме собствен монобранд, посветен на бутик за бижута, защото това е най-ексклузивният и престижен начин да покажем колекцията си“, казва Халимех.

25 най-скъпи бижута в светаСамо за милиардери

Той допълва, че в сектора на диамантените бижута е настъпила огромна промяна в последните десет години.

„Все повече покупките на луксозни бижута са за лично потребление, а не за подарък. Поради това на пазара на луксозни бижута има истинска нарастваща жажда на потребителите за уникални, инотавитни и отличителни дизайни. Освен това за младите клиенти някога ясно очертаните граници между луксозните изискани бижута и модните бижута започват да се размиват, поради което добавихме модната си линия към бижутата си“, допълни Халимех.