Фамилното име на Бърт Бевъридж (Bert Beveridge) - основателя на Tito’s Handmade Vodka, е напълно подходящо за предприемач в сферата на алкохолните напитки (бел. ред. - beveridge означава напитка, в превод от англ. език).

55-годишният тексасец, чийтo прякор е “Тито,” натрупа състояние от едноименната марка водка, която произвежда. Неговата компания,която е базирана в Остин, Тексас е продала 45 млн. бутилки водка през миналата година.

Продажбите се очаква да достигнат 58 млн. бутилки тази година, според Beverage Marketing Corporation.

Тези цифри и очакванията за продължителен ръст в дейността на Tito’s Handmade Vodka повишиха стойността на компания до рекордни нива.

Въз основа на продажбите за 2016 г., компанията се оценява на 2.5 млрд. долара, а Бевъридж, който притежава цялата компания, влезе в класацията на 400-те най-богати американци на Forbes.

Пътят на Бевъридж към търговията с алкохол е доста криволичещ. Той израства в Сан Антонио, където играел поло и имал намерение да си изкарва прехраната с дресировка на коне.

Когато се записва в Университета на Тексас в Остин, плановете му вече са се променили и той започва да се занимава с геология и геофизика.

Когато имотният пазар се срива по-късно през 90-те години, Бевъридж се оказва, че няма ясна посока в живота. Докато гледал телевизия една вечер, той попаднал на следния мотивационен съвет: “Намерете къде се пресичат това, което обичате да правите и това, в което сте добри.”

Изглежда бизнесът с водката го зовял.

Така Бевъридж решава да отвори собствена дестилерия, но властите в Тексас отказват да му издадат лиценз за производство на алкохол. Той се заема да проучи внимателно законите на щата, намира вратичка и обжалва. Скоро след това получава лиценз.

През 2001 г. Бевъридж прави своя голям пробив. Той пуска своята марка водка на състезанието World Spirits Competition в Сан Франциско и печели. Същата година излиза на печалба за първи път, а продажбите продължават да растат.

Останалото е история с високо съдържание на алкохол.