Как един туит изтри 1.3 млрд. долара пазарна стойност на Snap
Основната платформа на Snap Inc. е изгубила част от блясъка си, поне според един от представителите на клана Кардашиян-Дженър, които са известни със способността си да влияят чрез социалните медии.
Акциите на компанията майка на Snapchat поевтиняха с 6.1% вчера, което изтри 1.3 млрд. долара от пазарната стойност на компанията, след като в сряда Кайли Дженър написа в Twitter, че вече не отваря приложението.
Независимо дали това е в резултат на факта, че тя наскоро стана майка или пък на редизайна на приложението, изявлението предизвика сходни реакции от нейните 24.5 милиона последователи.
Анализатори от Уолстрийт също забелязват сходна тенденция след редизайна, който Snapchat претърпя наскоро.
Съобщението на Дженър в Twitter бе последвано от съобщение и на Maybelline New York, в което компанията питаше последователите си дали да продължи да използва Snapchat.
Козметичната марка, която е собственост на L’Oreal SA, обяви, че “Гледанията й в Snapchat са паднали значително,” но въпреки това иска да продължи да има връзка с последователите си.
По-рано през седмицата анализаторът на Citigroup Марк Мей понижи рейтинга на акциите на компанията, вследствие на “значителен скок” в негативните коментари по отношение на редизайна на приложението.
Той очаква потребителите да използват по-малко платформата, което пък да се отрази на финансовите резултати на компанията, информира Bloomberg.
В същото време, докато приложението е подложено на сериозни критики, главният изпълнителен директор Еван Спигел може да стане един от най-високо платените шефове на компании в САЩ.
След IPO-то на компанията през миналия март, Спигел получи акции на стойност 636.6 млн. долара, които ще станат негово притежание постепенно до 2020 г.
"Въпреки всичко, все още те обичам, snap," написа Дженър на по-късен етап в Twitter.