Twitter записа второ поредно печелившо тримесечие. Основна заслуга за добрите резултати има ръстът в продажбите на реклама.

Така, след като дълги години социалната платформа беше все на загуба, последните две тримесечия показват, че Twitter започва да бере плодовете на труда си през всичките тези години.

Компанията обяви печалба в размер на 61 млн. долара за първите три месеца на 2018 г. Сумата е приблизително равна на загубата, която отчете Twitter през същия период на миналата година.

Платфромата обяви първото си печелившо тримесечие в историята през февруари тази година. Акциите на Twitter поскъпнаха с 12% след новината за финансовите резултати, като след това леко поевтиняха до общ ръст от около 5% за деня.

Приходите от продажби достигат 665 млн. долара през първото тримесечие на тази година, което е ръст от 21% спрямо същия период на преходната.

Голяма част от приходите идват от международните пазари, които са на път да изпреварят приходите, реализирани от американския пазар.

Twitter отчита и повече приходи от реклами върху клипове, които вече заемат близо половината от приходите от продажба на реклама.

Google със 75% ръст в печалбата на фона на скандала с лични данниБизнесът на Google се развива повече от добре на фона на скандалите около търговията с лични данни на потребителите

Компанията има 336 млн. месечни активни потребители по света, като през разглежданото тримесечие е добавила нови 6 млн. потребители. За сравнение, през същото тримесечие на 2017 г. Twitter е имал 327 млн. потребители.

Голяма част от потребителите на платформата са извън САЩ, където има 69 млн. активни потребители.

Финансовите резултати на Twitter идват в момент, в който по света се дебатира търговията с лични данни на потребителите.