Градоустройството у нас се развива в правилна посока, позовавайки се на опита, извлечен от грешките в миналото.

Свидетели сме на толкова хубави проекти за офиси и жилища, които използват нови технологии и материали, давайки позитиви на техните собственици.

Това стана ясно от думите на Добромир Ганев, управител на компанията за недвижими имоти Форос и председател на Национално сдружение Недвижими имоти, по време на икономическия форум „Шумът на парите“, организиран от Profit.bg.

„Сегашните проекти се отличават със страхотен дизайн и много по-добро управление“, каза Ганев, псочвайки, че той дели строителството у нас на четири периода.

Първият период обхваща началото на така наречения преход, следван от времената между 1998 г. и 2004 година, след което идва периодът на бурно стройтелство, последван от тежък период на замръзване, който е накарал индустрията да започне да се замисля все повече, вслушвайки се в гласа на клиентите си.

Така, докато ситуацията се развива в правилна посока, то някои сгради, строени в първите два периода, към днешна дата не са никак конкурентноспособни на пазара.

По думите на Ганев, браншовите имотни организации у нас има с какво да помогнат на законотворците, когато става дума за оптимизиране на регулаторната среда.

Запитан дали навлизането на технологиите на този пазар ще измести физическите брокери, шефът на Форос отвърна, че човешкият фактор в тази индустрия много трудно ще бъде заменен от изкуствен интелект, тъй като се изисква много широк спектър от познания и качества.

Повече информация за Шумът на парите можете да намерите на сайта на събитието или във Фейсбук.

Спонсори на конференцията Шумът на парите през 2018 г. са Първа Инвестиционна банка, CSOFT, Philip Morris, SIRMA Group, Градус, ALCOMET, TBI BANK, Admiral Markets, Qatar Airways, Garitage park, Arco Real Estate, Opel, Residential Park Lozen, Aмерикански университет в България, Юг Маркет и Юг Маркет Фонд Мениджмънт, Пощенска Банка, International Hotel Casino & Tower Suites, Amundi asset management, Сосиете Женерал Експресбанк, Mining.bg и Hotel Rila Borovets.

Организационен партньор на събитието е агенцията за връзки с обществеността United Partners.

Медийни партньори на събитието са Novini.bg, Economic.bg, Kaldata.com, Offnews.com, Imot.bg, ФАКТИ, Businessmap.bg, в. Труд и сп. Икономика.