Как Ювентус печели от популярността на Роналдо в социалните медии
Кристиано Роналдо официално вече не е най-добрият футболист в Европа, но популярността на 33-годишния футболист в социалните медии предполага, че той може би е ключът към това Ювентус да съкрати преднината на по-богатите конкуренти на клуба, смята анализатор, цитиран от Bloomberg.
Човекът с най-много последователи в Instagram, който зае второто място в анкетатата за футболист на годината след бившия му съотборник от Реал мадрид Лука Модрич, би могъл да утрои продажбите на фланелки на италианския клуб до 2022 г., като в същото време предизвика увеличение от 60% в годишните приходи от спонсори от договорите на клуба с компании, като Adidas AG, смята анализаторът от Banca IMI Алберто Франчезе.
По данни на Intesa Sanpaolo, Ювентус е продавал средно 450 000 фланелки на година в периода между 2011/12 и 2015/16.
Как Кристиано Роналдо харчи милионите сиФутболистът премина в Ювентус срещу 100 млн. евро.
Цената на книжата скочи с 9.3% вчера, което бе най-голямото увеличение от месец.