До появата на Telluride, дебютирал не толкова отдавна, KIA Sorento бе най-якият голям SUV в моделната гама на корейския производител.

Сега виждаме обновление, което ще се хареса на мнозина.

Напълно нормално е да не забелязвате отличителни белези. По корпуса има минимални стилистични промени.

Те засягат радиаторната решетка, която по-рано бе прерогатив на спортната модификация GT-Line, а сега вече е достъпна във всички версии.

Освен това срещу доплащане можете да получите тъмна хромирана облицовка и спортно окачване с нови пружини и амортизатори.

Повече промени виждаме в списъка с опционалното оборудване.

В базовата комплектация са се появили асистент при движение в заеманата лента и система за мониторинг на положението на задницата при движение назад.

Също така новата KIA Sorento 2019 проследява състоянието на шофьора, долавяйки неговата умора. Електрическото задвижване на вратата на багажника е с допълнителен бърз режим.

В допълнителната (пета) и най-скъпа комплектация Master Special виждаме цветен проекционен дисплей и мултимедийна система UVO 3.0 с разширена функционалност.

Съвременните коли, които най-бързо хващат ръжда Предстои ви да купувате кола? Хвърлете поглед на този списък

KIA Sorento за момента ще се предлага само на вътрешния пазар.