Производителят на играчки Lego обяви, че пуска серия дрехи за възрастни, като единственият начин да бъдат закупени ще бъде чрез приложението Snapchat.

Феновете на популярните играчки ще трябва да използват Snapcode – QR код за Snapchat – за да закупят желания артикул, който ще е наличен от сряда тази седмица.

Когато купувачите сканират кода, влизат в бутик изграден на база добавена реалност, наличен за потребителите в САЩ, Великобритания, Франция и Германия. Във виртуалния магазин, потребителите ще могат да разглеждат дрехи визуализирани на манекени представляващи човечетата от Lego.

Потребителите в Лондон ще могат да пазаруват и чрез физически магазин, като възможността ще бъде налична само в рамките на един ден.

Линията дрехи включва суичъри, тениски и шапки, брандирани с логото на Lego. Оъ компанията посочват пред CNBC, че Lego е решила да пусне тези продукти целяща се в носталгията към детските играчки на потребителите от поколението милениал.

LEGO си създава пазар в Китай чрез местната образователна системаДатският производител на детки играчки LEGO поглежда с надежда към китайския пазар

Възрастните фенове на Lego са важна таргет група за компанията. През 2017 година, телевизионно шоу на име Lego Masters привлече над 2 млн. зрители на серия, когато бе излъчено на Острова.

Новата линия дрехи за възрастрани ще бъде произвеждана от Kabooki под лиценза на Leo Group.

Дрехи за деца са налични в партньорство с Kabooki от 1993 година, като включват микс от дрехи и аксесоари, включително Lego тухлички в различни форми, от 1993 година насам.