Риалити звездата Ким Кардашиян си навлече гнева на японците, след като представи най-новия си продукт – бельо, създадено специално да подчертава женските форми.

Причина за японското раздразнение е името на бельото – Kimono. Въпреки че кимоното е японска традиционна дреха и няма нищо общо с бельо, Кардашиян очевидно не се е поколебала да използва думата.

Потребителите в Instagram я засипват с подигравки, посочвайки, че тя очевидно не знае или не се интересува от истинското значение на думата, а просто си е избрала име с Kim в него.

Потребителите в социалните мрежи вече използват подигравателното име за новото бельо KimOhNо.

Според друг потребител, освен невероятното неуважение към японската култура, това представлява и заплаха към бизнеса в Япония, който може да се окаже в странната ситуация да не може да използва думата „кимоно”, ако Кардашиян го е регистрирала като запазена търговска марка.