Ако продавате жилището си, едно от най-важните неща, които трябва да направите, е да го подготвите за това.

Дори да не ви се вярва, но дори и прости грешки в стилистиката могат да костват част от потенциалната цена.

Когато търси жилище, човек го прави с идеята да подобри начина си на живот. Ето защо малките детайли в едно съществуващо жилище, което принадлежи за момента на други хора, могат да направи голямо впечатление и да се превърнат в магнит за купувача.

Махнете всичко излишно

Чистите, непретрупани пространства имат определен ефект върху това как се чувстват потенциалните купувачи във вашия дом. Психологически, наличието на по-малко аксесоари имат положителен ефект върху това как се възприема жилищното пространството.

Организирайте хола, изчистете кухненския плот, скрийте коша с прането и махнете магнитите от хладилника.

Почистете

Да, това е очевидно, но бихте се изненадали колко хора предлагат имот, който е неподдържан, разхвърлян и неприветлив, с което потенциално свалят от цената му. Покажете на потенциалните купувачи блясъка на вашия дом, забършете повърхностите, подовете, ако се налага дори освежете стените.

Не забравяйте коридора

Коридорът е първото място, което човек вижда. Преди да поканите хора за огледите, постарайте се мястото пред и след входната врата да бъде чисто, спретнато и без обувки.

Сложете цветя, купете нова изтривалка, сложете ярко осветление, махнете якета, шапки и всякакви дребни вещи от коридора. Запалете ароматна свещ, сварете кафе или изпечете канелени сладки. Ароматът е много важен и е фактор да създадете приятно първо впечатление.

Скрийте личните си вещи

Един шкаф, покрит със семейни снимки, затруднява хората да си представят, че живеят там. Нека домът ви е неутрален, позволете на хората да си представят, че живеят тук. Това означава да приберете дори сувенирите от семейното пътуване или колекцията си от дрънкулки. Всичко трябва да е чисто, добре организирано и спретнато.

Някои неща, като детска топка или голямата чанта за фитнес, всъщност могат да бъдат полезни, да говорят за семеен уют и да позволят на потенциалните купувачи да видят „ползите от начина на живот“ във вашия дом.