9 начина за безкасово плащане осигурява ЧЕЗ
„ЧЕЗ Електро България“ АД напомня на своите клиенти, че възможностите, които осигуряват начините за плащане на сметки от разстояние, са за предпочитане, особено в ситуацията на прилагане на засилени мерки за предпазване от опасността за заразяване с коронавирус.
Дружеството призовава клиентите да използват осигурените от него 9 начина за безкасово плащане – по банков път чрез директен дебит, банкомат или платежно нареждане, по интернет чрез интернет банкиране, системите на ePay.bg, ОББ, Icard.bg и Транскарт или директно през сайта на ЧЕЗ, с sms през системите на ePay и Icard, които дават на клиентите и достатъчно сигурност.
По банков път:
По интернет:
Плащане чрез sms
„ЧЕЗ Електро България“ АД напомня на клиентите, че номерата на банковите сметки на Дружеството за битови клиенти са: СИТИ Банк IBAN: BG62 CITI 9250 1111 1CEZ EL и ING Банк IBAN: BG97 INGB 9145 1111 1 CEZ EL, а за бизнес клиенти ING Банк IBAN: BG72 INGB 9145 7777 7CEZ EL и СИТИ Банк IBAN: BG37 CITI 9250 7777 7CEZEL.
За клиентите, които нямат възможност да използват безкасовите начини на плащане, „ЧЕЗ Електро България“ АД напомня, че на тяхно разположение са и общо 6 280 места за плащане, включително каси на партньорите ни „Изипей“, „Фастпей“, „Български пощи“, Банка „ДСК“, „УниКредит Булбанк“, като препоръката на Дружеството е при посещението на касовите салони им стриктно да се спазват разпоредените мерки за ограничаване възможността от заразяване с вируси.
Клиентите могат да превеждат дължимата сума по клиентски номер и фактура и чрез над 1 000 терминални устройства на Cashterminal.
Допълнителна информация за възможностите за различните видове плащания може да се получи и на телефонна линия 0700 10 010, на info@cezelectro.bg, както и на сайта на компанията www.cez.bg, секция „За клиента“.