Алианц България с нова онлайн услуга по Гражданска отговорност
Всички, които искат да заявят претенция към Алианц България по застраховка Гражданска отговорност на автомобилистите, вече ще могат да следят 24/7 статусa й, съобщават от компанията.
От услугата ще могат да се възползват и потребители, чиито застраховки Гражданска отговорност не са сключени в Алианц България.
„Приложението е уникално за българския пазар и е в отговор на високите очаквания на потребителите на застрахователни услуги“, коментира Андрей Александров, главен оперативен директор на Алианц България.
„То беше внедрено за първи път в края на ноември 2019 г. само за клиенти по Каско и те споделиха изключително позитивна обратна връзка. Това ни мотивира да разширим функционалностите му и да го направим достъпно не само за наши клиенти“, допълва Андрей Александров.
Приложението Claims Tracker е въведено във всички девет държави от региона на Централна и Източна Европа, на които оперира Алианц. Продуктът е интуитивен и лесен за ползване и отговаря на високите изисквния на клиентите за бързина, доверие и премахване на излишни стъпки в процеса.
Услугата е приложима за най-често срещаните пътнотранспортни произшествия. Приложението е отворено не само за клиенти на Алианц, но и за другите участници в инцидента, ако се установи, че отговорният за сблъсъка автомобил има Гражданска отговорност от Алианц.
Благодарение на постигнатата автоматизация в процеса по ликвидация, клиентът получава информация в реално време за статуса на щетата.
Приложението дава ясни указания и проактивно подсеща при липсващи документи. Процесът е организиран в четири лесни стъпки и започва с предоставяне на актуален линк по имейл или чрез SMS, в зависимост от избрания от клиента начин:
След приключване на процеса и затваряне на щетата, всеки, който е ползвал услугата, може през приложението да даде своята оценка по стандарт „5 звезди“ за обслужването, което е получил и тази оценка е достъпна за всички потребители.
По този начин Алианц България поставя взискателността към своята работа на още по-високо ниво. Застрахователната компания планира да добавя нови функционалности и да разшири обхвата на приложението и за други застрахователни продукти.