Младежите до 25 години стават клиенти на ОББ през мобилното приложение
Програмата Full Access e създадена да посрещне потребностите на най-младата група от настоящи и потенциални клиенти на ОББ – на възраст от 18 до 25 г., включително.
Представителите на дигиталното поколение, което живее в телефона си и добре познава и използва новите технологии, ще бъдат зарадвани с възможността да заявят банкови продукти и услуги, специално проектирани за тях, директно през мобилното банкиране.
Младежкият пакет Full Access включва разплащателна сметка в лева, без такси за откриване и месечно обслужване, безконтактна дебитна карта Mastercard® от ОББ с избор на два модерни и свежи дизайна, всичко това директно през мобилното приложение. Дебитната карта в пакета е без такса за издаване и без такса теглене на средства от банкомати на ОББ и може да бъде придружена и от атрактивен аксесоар за безконтактно плащане.
Освен Full Access, младежите ще имат достъп до мобилното банкиране ОББ Мобайл, с което бързо и лесно могат да извършват операции, да получават справки по банкови сметки и карти, да плащат битови сметки, академични такси, наеми и други.
Безспорно едно от най-привлекателните попълнения в пакета е достъп до лоялната програма Bright Club на Mastercard®. Чрез нея младежите ще ползват атрактивни намаления,
преференции и специални оферти в над 100 предпочитани търговски обекта в България – клубове, кафета, магазини, онлайн обекти и други.
Full Access се представя и с атрактивна механика „Доведи приятел“, с която младежите ще получават подарък от банката.
„Новата реалност, която COVID-19 донесе в нашия живот, ни предизвика да преосмислим голяма част от ежедневните ни занимания, включително достъпа до банкови услуги. Още през юни предложихме възможността да станеш клиент на ОББ изцяло през мобилното приложение, без да посещаваш банков клон.
Сега представяме и едно изцяло дигитално решение, обърнато към младежите – Full Access през ОББ Мобайл. Това е изборът на независимите и свободни млади хора, на които даваме възможност да вземат своя банков пакет и да получат достъп до техните пари, до концерти и партита, когато те се върнат с пълна сила в живота ни, да пътуват в България и по света, да използват платени мобилни приложения и игри – да направят първи стъпки във финансовата си независимост.“, коментира Петър Андронов, главен изпълнителен директор на ОББ и кънтри мениджър на КВС Груп в България.
„Надяваме се този нов начин на банкиране и връзка с банката да оформят и бъдещото отношение на тези клиенти към нас и да изискват все повече и по-иновативни дигитални услуги.“, каза в заключение Петър Андронов.