За седма година: Пестите пари с плодове и зеленчуци от BILLA Градини
За седма поредна година в началото на летния сезон BILLA България стартира кампания, която поставя във фокуса на потребителското внимание разнообразието от подбрани сортове български плодове и зеленчуци, произведени от над 40 родни производители под марката BILLA градини.
Плодовете и зеленчуците с тази марка са отглеждани по специална програма за намаляване на пестицидите, като търговската верига осъществява стриктен контрол на целия процес – от засаждането до опаковането, транспорта и съхранението на стоката в магазините.
Ежеседмични изследвания в международни лаборатории следят нивата на над 700 вида пестициди, което гарантира, че в рамките на програмата се произвеждат здравословни и чисти продукти, а влиянието върху околната среда е силно ограничено.
Компанията отбелязва възходящата тенденция по отношение на броя на артикулите, които стават част от марката през годините. През 2018 г. те са били 104 на брой, като през следващата в категорията са добавени още три. През изминалата 2020 г. клиентите на BILLA България са имали възможност да избират между 122 артикула, отличаващи се с подбраните си сортове, положените грижи и спазени стриктни стандарти на бранда BILLA Градини.
Свежите български плодове и зеленчуци и през този сезон ще допринасят за здравословното и балансирано меню, както и за възможността, клиентите на търговската верига да пестят средства, консумирайки любимите си висококачествени продукти.
„Продължаваме с гордост да подкрепяме партньорите си, за да предоставяме продукти в полза на здравето на клиентите ни. През изминалата година предоставихме безвъзмездно схеми за растителна защита на 42 внимателно селектирани родни производители. За нас това е от стратегическо значение, за да предоставим на потребителите продукти, отговарящи на най-високите изисквания за качество и безопасност“, сподели Норберт Мисбрандт, изпълнителен директор на BILLA България.
BILLA България и нейните местни доставчици се развиват взаимно през годините, като част от културите, които се произвеждат са по предложение на веригата и специално разработени за българския пазар. Местните производители са пример за дългогодишно успешно партньорство на компанията, както и за социално-отговорно производство, растителни защити, щадящи хората и околната среда.