BILLA България с пет отличия в конкурса Компания на годината
BILLA България се отличи в конкурса „Компания на годината 2020“, организиран от сп. Business Lady и сп. Bulgaria Business review, като заслужи признание в пет ключови категории.
Усилията на търговската верига, свързани с проекти в подкрепа на обществото, заслужиха първо място в категория „Корпоративна-социална отговорност“, а развитието на програмата за лоялни клиенти BILLA карта стана победител в категория „Маркетинг, PR и печат“. Призови класирания като финалист заслужи BILLA и в категориите „Устойчиво развитие“, „Иновации“ и „Employer branding”.
Над 274 000 лв. са средствата, които компанията инвестира в социално-отговорни проекти през изминалата година. Най-голям дял от средствата, а именно 100 000 лв. са дарени за борба с разпространението на COVID-19 в рамките на съвместната с България Червен кръст кампания „Заедно срещу коронавируса“.
Общата за двете организации инициатива „Купи и Дари“ обезпечава през изминалата година 25 тона хранителни продукти на стойност от 50 000 лв, които са разпределени сред повече от 5000 социално слаби хора и такива настанени в институции. 11 двойки с репродуктивни проблеми пък са подкрепени от обединените усилия на BILLA България и Фондация „Искам бебе“ с дарение в размер на 45 000 лв. през изминалата година.
От началото на инициативата „За повече деца в България“ подкрепа срещат 43 двойки, тръгнали по пътя към голямата си мечта да бъдат родители. Модернизирането и облагородяването на Самуиловата крепост и района около нея, финансовата подкрепа за дейностите на Съюза на слепите в България, фондация „Конкордия“, SOS Детски селища и кампанията на Министерство на вътрешните работи в подкрепа на децата на загинали полицаи, допринесоха за призовото отличие в конкурса „Компания на годината“.
BILLA България е първата верига супермаркети, която разработва потребителска програма за лоялност, а в условията на пандемия си поставя за цел да я адаптира към изменените потребителски навици и да я доближи максимално до нуждите на клиентите.
„Само седем месеца след лансирането на новата BILLA карта, броят на регистрациите за такава достигна 1,3 млн, а изтеглянията на BILLA App бяха приблизително 276 000. Над половин милион наши клиенти пък заявиха желанието си да получават персонализирани оферти. Постоянно нараства и броя на клиентите ни абонирани за месечен нюзлетър с нови предложения и отстъпки.
Резултатите показват, че усилията ни да посрещнем очакванията на клиентите, както за разнообразие на асортимента, така и за достъпни цени, срещат силен интерес от страна на българския потребител. Признанието в конкурса е още една мотивация да продължим да развиваме програмата, за да бъде тя максимално близо до клиентите и техните актуални нужди“, споделя Норберт Мисбрандт, Изпълнителен директор на BILLA България.
Въвеждането на каси за самообслужване в обектите на търговската верига, което стартира въпреки предизвикателствата на изминалата година и през тази обхваща все по-голям брой магазини, бе отличено с призово класиране на конкурса „Компания на годината“.
Иновацията е част от мащабна програма на компанията за реновиране на търговската мрежа в отговор на нарастващите очаквания на потребителите за повече дигитални решения, по-добро клиентско преживяване и възможност за самостоятелно управление на процеса на пазаруване. В условията на пандемия, касите обезпечиха необходимата дистанция и безопасност както за клиентите, така и за персонала на BILLA.
„Екипът на BILLA България е в сърцето на всичко, което правим, ето защо мерките за преминаването през пандемията и всички стратегически направления, които развиваме в посока на работодателската марка, са приоритет за компанията. Признанието, което получихме тази вечер, подчертава правилната посока и задължава да сме още по-успешни в качеството ни на един от най-големите работодатели в страната с над 4500 служители“, подчерта Ася Минковска – Ръководител отдел „Човешки ресурси“, която получи приза по време на официалната церемония.
Класирането сред финалистите в категория „Устойчиво развитие“ пък е признание за постиганите резултати по отношение на опазването на околната среда, които са свързани с повишаване на енергийната ефективност на търговските обекти, намаляването на количеството генерирани хранителни отпадъци и тяхното рециклиране, въвеждането на нова 100% рециклируема тобра за пазаруване, направена от 80% рециклиран материал, както и насърчаването на разделното събиране на текстил, който биват даряван на нуждаещи се.