Процентът на щатските тийнейджъри, притежаващи смартфони iPhone в джобовете си и умни часовници Apple Watch на китката си, достигна близо до рекордни нива, пише Yahoo Finance.

По този начин от Apple продължават да са водещ технологичен бранд сред щатските тийнейджъри, показва проучване на Piper Sandler.

Проучването е проведено в периода от 17 август до 16 септември и е установило, че 87% от подрастващите ползват продукти на компанията. Отчита се нарастване с 1 процентен пункт спрямо година по-рано. Рекордът до момента бе измерен през пролетта на 2021 г. – 88 на сто.

Общо 88% от запитаните пък са отговорили, че искат следващата им покупка да бъде телефон на Apple, което също е близо до 90% през пролетта на тази година.

Допитването е проведено сред 10 000 тийнейджъри от 44 щата на Америка.

Освен при телефоните, Apple доминират и при смарт часовниците, като вече изпреварват и Rolex като бранд номер 1 сред младите хора с по-високи доходи.