В четвъртък Facebook представи мащабна кампания по ребрандирането си, която включва и смяна на името на компанията на Meta.

Въпреки че е собственик на социалната мрежа Instagram, Facebook няма да може да ползва профила @meta, защото той вече принадлежи на списание за мотоциклети от Денвър, информира Insider.

Вместо това Facebook обяви, че ще ползва профила @wearemeta в Instagram, който вече има над 1 милион последователи. Профилът е запълнен със съдържание от последните 18 месеца, като най-ранният пост е от март 2020 г.

Facebook обаче притежава профила @meta в Twitter, както и домейнът meta.com.

Съгласно ребрандирането едноименната социална мрежа на Facebook ще запази името си, но нейната компания майка ще се казва Meta Platforms, или накратко Meta. Други приложения и продукти, които компанията притежава, в това число Workplace, Instagram и WhatsApp ще бъдат част от новата марка.

Facebook обяви, че акциите й ще започнат да се търгуват с борсовия символ MVRS от 1 декември.