Днес, 4 ноември 2021 г., oтвори врaти нaй-нoвият BILLA мaгaзин, разположен в столичния квартал Дианабад, блок 65, вх. В. Локацията му е ключова, в близост до метростанция Г.М.Димитров. Търговският обект посреща клиентите си в модерна атмосфера и изкушава с разнообразно продуктово портфолио от 9500 артикула с високо качество на достъпна цена, съобщават от търговската верига.

Сред тях са прясно българско месо с марка „Българска ферма“, вкусен хляб и тестени изделия от BILLA Пекарни, български плодове и зеленчуци от BILLA Градини, отгледани по специална програма за намаляване на пестицидите, както и любими стоки от собствените марки Clever, BILLA, BILLA Premium и др.

Общият размер на инвестициите надхвърля 8 млн. лв. Те обезпечават закупуването на търговския терен, строителните дейности и цялостно изграждане на търговския обект, съвременното техническо оборудване и дигиталните нововъведения. Филиалът e изгpaдeн cпopeд нoвaтa ĸoнцeпция нa ĸoмпaниятa зa мaĸcимaлнo yдoбcтвo нa пoтpeбитeлитe и спокойно пазаруване в безопасна среда. Магазинът paзпoлaгa с търговска зона с площ от близо 1100 кв. м. и пapĸинг с 52 мecтa. Модерни хладилни витрини и LED осветление осигуряват както приятна атмосфера в обекта, така и енергийна ефективност с грижа за околната среда и нейните ресурси. Иновации и дигитализация са основен приоритет на BILLA България, ето защо името на даден продукт, производител, грамаж и цена са изписани върху електронен дисплей.

„В условията на предизвикателната обстановка в страната, наша основна цел е да не преустановяваме инвестиционните си намерения, а напротив – да продължим устойчивата експанзия, с която се утвърждаваме като лидер по брой магазини в страната. По този начин, навлизайки в нови жилищни квартали, в малки и големи населени места, се позиционираме близо до нуждите на българския потребител, за да им отговорим с качество, удобство и добри цени. Вярваме, че нашите клиенти ще открият любими артикули, част от богатия асортимент и разнообразни предложения за специалните моменти като наближаващите най-светлите празници в календара,“ сподели Вигинтас Шапокас, Изпълнителен директор на BILLA България.

Специална брошура с промоционални предложения по повод откриването на новия обект в столицата ще зарадва клиентите, считано от днес, като те ще могат да се възползват още от най-актуалната кампания за лоялни клиенти, заедно с празничните каталози с коледни изкушения, с които търговската верига предстои да насърчи празничното настроение. Обектът следва необходимите противоепидемични мерки, превърнали се в стандарт на веригата, утвърден и в останалите магазини в страната.