BILLA България удължава кампанията Купи и Дари
BILLA България удължава с още един месец периода на благотворителната кампания „Купи и Дари“, реализирана съвместно с Българския Червен кръст, в подкрепа на бежанците от Украйна.
До 10 май, 2022 г. всеки клиент, който желае да подкрепи инициативата под наслов „Да помогнем заедно на украинските бежанци“, може да го направи, като закупи трайни хранителни продукти и ги постави в добре познаните брандирани колички, разположени в касова зона на магазините на веригата в цялата страна.
Каузата среща изключителната подкрепа на клиентите на компанията и генерира над 4 тона хранителни продукти за по-малко от месец от старта, към които търговската верига допълни такива на стойност от приблизително 2500 лв., а БЧК разпределя на текуща база, с цел бързо обезпечаване на нуждите.
„Като социално отговорна компания, за нас е изключително важно да действаме отговорно в такъв труден момент за бежанците, които пристигат в страната. Осигуряването на базовите необходимости е основен приоритет за тях. Затова вярваме, че събраните в магазините ни продукти ще се превърнат в символ на съпричастност и ще им вдъхнат надежда за едно по-добро и мирно бъдеще.
Благодарим на всички, които допринесоха за успеха на общата ни кауза, както и на онези, които ще продължат да даряват и с удължаването на кампанията,“ сподели Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.
Настоящото издание на инициативата „Купи и Дари“ е още една стъпка, която BILLA предприема в подкрепа на украинските бежанци в България. За целта, веригата продължава активното си сътрудничество с БЧК като предава хранителните продукти на регионалните организации и съвместно координират действията в отговор на актуалните нужди.
От началото на годината кампанията „Купи и Дари“ реализира изключително добри резултати в полза както на украинските бежанци, така и на хората в нужда в страната. Над 9 тона продукти са събрани през първото тримесечие на годината като общата им стойност надхвърля 40 500 лв.
За сравнение през първото тримесечие на миналата година кампанията е генерирала над 6.8 тона продукти на стойност над 19 000 лева. Благодарение на това 490 социално слаби български граждани са получили подкрепа под формата на трайни хранителни продукти, както и над 700 лица настанени в 11 социални институции в страната.
Над 900 украински бежанци и техните семейства са получили пакети с храни в отчетния период.