Спрете тези пет навика в офиса
Има неща в деловата среда, на които не се гледа с добро око.
Възможно е поради някаква причина да ги практикувате и да не оценявате техния разрушителен ефект върху кариерата ви.
Използвате в деловата комуникация емотикони
Забавните личица покориха света, заменяйки обичайните думи и разчупвайки дори и най-консервативния бизнес език. Психолози са убедени обаче, че емотиконите в деловия разговор са твърде неформално общуване. Те невинаги са допустими и са способни в очите на околните да ви направят несериозни.
Работите прекалено много
Звучи нелогично, но не е. Да се работи по 24 часа на денонощие 7 дни в седмицата е крайно непродуктивно. Намирайки се в такъв режим, започвате да работите на автопилот. Започват грешките и изчезват полезните навици, като творчески заряд, свеж поглед, желание за работа и т.н.
Изразявате се с нецензурни думи
Съгласно проучване на един от най-големите сайтове за търсене на работа в САЩ Career Builder, 81% от работодателите приемат нецензурната лексика за признак на непрофесионализъм. Самите служители, от друга страна, са склонни да се отнасят по-зле към ръководители, които също не държат речника си под контрол, пише marieclaire.ru.
Полезни кариерни съвети за напредък в работата Те могат да подобрят професионалното ви представяне
Пишете със сарказъм
Смешките и сарказмът в писмата и разговорите е нещо, което може да остане недоразбрано. Особено ако не познавате добре събеседника. В най-добрия случай използвайте острия си език в личния живот.
Възприемате се за непоколебим авторитет
Гледали ли сте филма “Адвокат на дявола”? Спомняте си думите на Ал Пачино за себелюбието и любимите грехове. Не бива да се превъзнасяте над другите. Това няма да доведе до нищо добро. Помнете, че винаги има хора, които разбират нещо по-добре от вас. Учете се от тях, не се бойте да задавате въпроси или пък да не знаете.