Payhawk отбеляза 86% ръст на приходите през първото тримесечие
Успехите са резултат от стратегията на финтех компанията за персонализирани решения
Payhawk, глобалното решение за управление на бизнес разходите, днес обяви финансовите си резултати за първото тримесечие на 2024 г. и пускането на новото продуктово издание: Лято '24, което носи още повече гъвкавост в начина, по който компаниите управляват разходите си. През първото тримесечие се отбелязва ръст на приходите от 86% на годишна база, до голяма степен в резултат на фокуса на финтех компанията върху персонализирането с цел посрещане на сложните и все по-глобални предизвикателства пред финансовите екипи в големите организации.
Първото тримесечие на Payhawk в цифри
Чрез въвеждането на все повече възможности за персонализация и развиването на технологии, фокусирани специално върху проблемите на големите компании, както глобалните резултати на Payhawk, така и резултатите за България за Q1 отбелязаха ръст във всички бизнес линии:
● Приходи: Към март 2024 г. ръстът на приходите на Payhawk за първото тримесечие е 86% в световен мащаб на годишна база. Глобалният ръст на регулярните абонаменти (ARR - Annual Recurring Revenue) за Q1 на годишна база е 85%.
● Клиенти: В глобален план общият брой клиенти нарасна с 58% на годишна база. Нетното задържане на приходи от нови клиенти през 2023 г. е 141% в световен мащаб,
● Екип: Общият брой на служителите е нараснал с 29% на годишна база до 305 човека с планиран растеж от 31% на годишна база до края на 2024 г.
Трудностите на финансовото управление и персонализацията като решение
Основните три предизвикателства при управлението на бизнес разходите, пред които са изправени големите компании, са свързани с получаването на одобрение, неефективен софтуер и човешки грешки. Управлението на финансите в глобалните компании поставя много предизвикателства пред бизнес ръководителите (C-Suite) и финансовите лидери. В различните юрисдикции, например, има различни начини за плащане, валути и системи, както и различни счетоводни и отчетни изисквания. Нуждата от финансов контрол в цялата организация изисква сложни политики за одобрение на разходите, които да са съобразени с различните отдели, структура на компанията и йерархия, специфични за страната политики и т.н.
Новото продуктово издание на Payhawk: Лято '24 адресира тези проблеми, като позволява на финансовите екипи лесно да управляват тази комплексност. Дава им възможност да персонализират платформата според нуждите и нюансите на всички международни дружества на компанията с едно цялостно решение, осигуряващо видимост на глобалните разходи. Новодобавените функции включват усъвършенстван Workflow Designer с опростен потребителски интерфейс (UX), с който може лесно да се създават сложни процеси за одобрение на разходите, и Accounting Template Builder, който персонализира и улеснява експортирането на всякакви счетоводни или отчетни данни.
Някои по-важни акценти:
● Workflow Designer – процесите за одобрение са в центъра на управлението на разходите и предоставят на бизнеса видимост и контрол върху разходите на компанията. Новият Workflow Designer дава възможност на финансовите екипи да създават процеси за одобрение на разходите без нужда от работа с код. Това увеличава контрола и ефективността с напълно автоматизирани и персонализирани стъпки за одобрение.
● Интеграция с American Express (само за САЩ) – Payhawk обедини усилия с American Express, за да предложи на своите клиенти с бизнес и корпоративни карти в САЩ възможността да издават виртуални карти с вградени функции за контрол. Така те могат да управляват бизнес разходите си глобално, докато печелят точки за лоялност в своите карти.
● Accounting Template Builder – Със своята функция за създаване и редактиране на счетоводни шаблони, Payhawk може да работи с множество ERP и счетоводни системи, които поддържат експортиране във формат CSV или Excel. Клиентите могат да персонализират шаблоните до най-малкия детайл, за да отговорят на своите нужди. Всякакви счетоводни шаблони могат да бъдат създавани и редактирани директно в платформата на Payhawk с помощта на условни правила, функции и опции за форматиране.
„Поради фрагментирания характер в сферата на разплащанията в различните държави и валути, големите компании са принудени да избират между местни решения, които са твърде опростени, и сложни глобални решения, които предлагат лошо потребителско изживяване“, каза Христо Борисов, главен изпълнителен директор и съосновател в Payhawk. „Payhawk се справя с тези предизвикателства, използвайки локални платежни системи, разширени функции и счетоводни интеграции, създадени за финансови професионалисти, но прости и лесни за използване от всички служители.”
„Значителният ни ръст на годишна база във всички бизнес линии е доказателство за успеха на нашата стратегия за персонализиране. Тя помага на големите компании да намират решения на все по-глобалните предизвикателства пред финансовите екипи“, допълва Борисов.
Партньорско съдържание от Payhawk