А1 е любимата марка на българските потребители в категория „Телекомуникации“ за шести пореден път
А1 спечели първото място в категория „Телекомуникации“ с подкрепата на най-голям брой участници в гласуването. Това е шестото поредно отличие и общо единадесето за А1, спечелено с гласовете на потребителите, участвали в анкетата „Любимите марки“
![А1 е любимата марка на българските потребители в категория „Телекомуникации“ за шести пореден път](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/profit.bg/27062024/5f00558a-c212-4d73-bb4f-65e43d120fb6.jpeg?operations=crop(0:339:5473:3417)&format=webp)
![profit.bg](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/profit.bg/21022024/8438a9c2-0e0b-4b69-a697-babaa3db07a2.png?operations=autocrop(512:512))
За шести пореден път А1 получи признание за най-предпочитаната марка сред българските потребители в категория „Телекомуникации“. Това стана ясно от резултатите в онлайн анкетата „Любимите марки“ за 2024 година, в която бяха регистрирани 1 542 678 гласа. В три отделни кръга, проведени през юни, класацията се определя от избора на потребителите. През тази година А1 привлече подкрепата на най-голям брой участници в гласуването и заслужено спечели своето единадесето отличие и шесто поредно първо място в класацията.
„Получаваме признание за най-предпочитаната марка в категория „Телекомуникации“ за шеста поредна година, но всеки път наградата ни изпълва с гордост и удовлетворение, защото това е награда от нашите потребители. Благодарни сме, че получаваме тяхното признание за висококачествените услуги и иновативни решения, за които всеки от нашите талантливи служители има принос”, заяви Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации“, А1 България.
![](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/profit.bg/27062024/aa406816-bfa4-4713-9a7d-656d77cd710a.jpg?format=webp)
За 15-а поредна година класацията „Любимите марки” се провежда на базата на гласовете на потребителите, като за разлика от други подобни инициативи не разчита на жури при номинациите, а единствено на потребителските предпочитания и не включва специални пазарни критерии. По този начин „Любимите марки” представя не експертното, а потребителското мнение за марките.
Платено съобщение от А1