Първите два рунда на Vivacom „Game ON“ с близо 180 000 гледания онлайн
Финалният двубой за голямата награда от 15 000 лева ще бъде през ноември
Изключителен зрителски интерес предизвикаха първите два рунда от турнира Vivacom „Game ON“. Те бяха гледани онлайн приблизително 180 000 пъти, а общото прекарано време на зрителите в двата стрийма надхвърли 24 000 часа. Гейминг турнирът се провежда през оптичната мрежа на Vivacom, която предоставя гигабитова скорост за стрийминг без забавяне и прекъсвания и игра без компромиси. Благодарение на нея, хиляди геймъри и фенове на онлайн игрите се събраха пред екраните за втория сблъсък между ShadowHex и heaveNBUL.
Във втората онлайн битка се присъединиха двамата известни геймъри – bgmonsterX1 и Em0Bulgaria и повече от 100 участници, избрани от публиката, които помогнаха на своите капитани да определят големия победител. Оспорваната надпревара се излъчи на живо в 9 онлайн канала и в 4 различни платформи – YouTube, Twitch, Kick, TikTok и завърши с победата на отбора на ShadowHex.
Така резултатът между двата тима вече е изравнен и предстои да се разбере кой е по-добър в предстоящата трета GIGA битка от турнира Vivacom „Game ON“. Тя ще бъде на 5 октомври и ще изправи капитаните и техните отбори един срещу друг в една от най-популярните игри – Fortine.
Онлайн битките се излъчват на живо в YouTube канала на Vivacom и в социалните мрежи, през оптичната мрежа на Vivacom, която е най-голямата в България и има отличие за абсолютно най-качествения интернет*. Това прави възможно хиляди стриймъри и геймъри да се съберат заедно в първия по рода си гейминг турнир, създаден от геймъри за геймъри.
Ролята на зрителите е изключително важна за изхода на всеки рунд. Те могат да спечелят предимство под формата на GIGA битове за своите фаворити като участват в междинни предизвикателства и гласуват в социалните мрежи на Vivacom.
Големият финал на турнира Vivacom „Game ON“ ще се бъде на специално събитие през ноември, когато целите отбори на ShadowHex и heaveNBUL, заедно с техните фенове, ще се изправят един срещу друг във финален двубой за наградния фонд от 15 000 лева.
*Медал за качество в резултат на независимо пазарно проучване на International Certification Association GmbH (ICERTIAS) сред 1200 потребители на интернет услуги в България през януари 2024 г. чрез онлайн въпросник по методология CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). Търговските марки на QUDAL и ICERTIAS се използват с разрешение. Повече информация за отличието на vivacom.bg.
Платено съобщение от Vivacom